czwartek, stycznia 01, 2009

(Mk5) Podgrzewane siedzienia / Heated seats

Wczoraj w końcu udało mi się zrobić porządek z podgrzewaniem siedzeń, które pomimo zainstalowania modułu Klimatronika z potencjometrami do siedzeń, nie chciały działać. Okazało się, że jeden z bezpieczników, który dołożyłem nie był podłączony do żadnego źródła napięcia. Siedzenia wreszcie przyjemnie grzeją.Yesterday I finally made the heated seats work. Even with the Climatronic module with heating potentiometers installed, initially there was no heating. It turned out one fuse I added was not connected to any power source. The seats finally make comfortable heat.
Anonymous Anonimowy na to / said:

hi!

Do you have a diy for the heated seats retrofit?

Thanks!

9:37 AM  
Blogger lasek75 na to / said:

Witaj!!!
Czy możesz wysłać schemat podłączenia grzanych siedzeń? Zmieniłem ogrzewanie na Climatronica i nie podłączyłem tylko grzania.

Pozdrawiam
Adam

8:53 AM  
Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to / said:

Ogrzewanie siedzeń miało jakieś zmiany między rocznikami, z tego co pamiętam.

Polecam poszukać ELSY, albo skorzystać z ErWin.

1:30 PM  
Anonymous Anonimowy na to / said:

The installation of the heated seats it was just PLUG and PLAY, or you need to add additional wire between the seats and the climatronic(witch has heating potentiometers installed) module and cecm?

9:24 AM  
Anonymous Anonimowy na to / said:

The installation of the heated seats it was just PLUG and PLAY, or you need to add additional wire between the seats and the climatronic(witch has heating potentiometers installed) module and cecm?

9:25 AM  
Blogger Wujek Zdzisek z Ameryki na to / said:

You need to add wires. It was not prewired.

5:52 PM  
Anonymous poek na to / said:

Czy da się dołożyć same maty grzewcze (gdzie je kupic?), czy trzeba wymienić całe siedzenia? Szukam i szukam i nie mogę nigdzie znaleźć takich siedzeń które ja mam tylko razem z matami grzewczymi...

11:01 AM  
Blogger Unknown na to / said:

Mam VCDS. Masz może instrukcje jak je zaprogramować ?

7:30 AM  
Anonymous sabur na to / said:

Maty grzewcze świetna sprawa, fajny dodatek do samochodu :)

10:30 AM  

Prześlij komentarz

<< Powrót / Close